söndag 22 januari 2012

Sen uppdatering

Förlåt för den sena uppdateringen, men till mitt försvar så hade jag varken tid eller ork. 
Igår var jag i jobb från klockan 13-19.00 Det gick riktigt bra där som vanligt. Selma var ju dessutom på hundutställing igår. Kan berätta att det gick SUPER bra! Hon blev bästa junior-cairn(terrier)-tik, och sen blev hon också bästa cairn(terrier)tik!! Stolt matte :') <3 När jag kom hem så var det någon som blev väldigt glad. ''Pipar'' och hoppar upp i famnen för att slicka mig i ansiktet. Det var härligt att äntligen få se henne igen. Runt 9-tiden packade jag ner några grejer och begav mig av mot Jonnas. Vi (jag, Jonna, Becca och Elli) var lika galna som alltid, surprise surprise. Egentligen gjorde vi inte riktigt något vettigt nu när jag börjar tänka efter. Tog bilder, åt godsaker, satt framför datorn hmm, hehe... ^^ Jaaa.. Sova började vi runt halv 3-tiden woopsiii. (när vi är tillsammans brukar det bli en del sena nätter.) Får se vad jag hittar på att göra idag, har inte några planer ännu så. En sak vet jag iaf att jag ska göra, jag ska TA DET LUGNT!


Ungefär något sånt här blir det väl idag, har jag på känn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar