torsdag 19 januari 2012

Klantskalle nr.1!

Hamnade ju att laga en ny blogg (likadan som ni kan se) eftersom jag på något obegripligt sätt hade lyckats stava bloggnamnet fel, of course! -.- Men nu är allt som det ska vara. Har haft ett fullspäckat schema idag. Först hade vi finska, sen åkte 9c (min klass), 9a och 9h till Optima Trädgårdsgatan på studiebesök. Vi fick se alla de utbildningar som de har där. Det var faktist riktigt roligt, men det är nog Pedersöre Gymnasium som gäller för mig. Bl.a. eftersom att jag inte har en blekaste aning om vad jag vill göra när jag blir äldre. Men jag vet i.a.f. att jag vill ha ett bra arbete med bra lön. Och om jag tar studenten så öppnas ju alla dörrar, då kan jag ju bli vad jag vill. Vi hade ännu en timme engelska när vi kom tillbaka till skolan. Istället för att åka hem hade vi vår första hejarklacksträning. Det var väldigt roligt att äntligen få börja på riktigt. Jag är ju hejarklacksledare i år så får se hur det ska gå.       
Nej, så går det nog inte till

Än så länge så har det gått bra. Efter träningen hinner jag bara hem och vända och slänga i mig en kaffekopp, sen bär det av mot jobbmöte. Där gick det bra, fick lagom med skift så jag är nog helt nöjd. :) Nu har jag bara varit hemma och ''chillat''. Imorgon är de fredag! TOPPEN! Fredag betyder också ett nytt The Vampire Diaries <33 Äääälskar den serien. De som inte sätt den borde göra det. Jag såg ett avsnitt och jag var fast. Så där fick ni ett tips. Har nog inte så mycket annat att berätta ikväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar