söndag 29 januari 2012

Modell...

Jonna vägrade ju förstås att stå framför kameran men ska jag vara ärlig så hade jag inget emot att stå framför kameran ^^ Roligt var det minsann, men KALLT SOM TUSAN!! Här kommer en bildbomb på resultatet. 



Jonnas schäfer Julia



Man kan ju inte alltid vara seriös ^^


Mina nya älsklingsskor <3 :')







Min fina vän är en helt otroligt duktig fotograf. Du är en av dom allra bästa Jonna. Du har hjälpt mig när det har varit tungt och svårt, skrattat med mig (och åt mig), du har alltid funnits där för mig (Ni andra som också har hjälpt mig vet nog också vem ni är) Älskar er! :') <3 Och jag vill aldrig någonsin förlora någon av er!

2 kommentarer:

  1. haha nå int blejv di nu na såde bra.. ;) Men desamma. ILY. <3

    SvaraRadera
  2. He vart di ju visst he! :') <3

    SvaraRadera