lördag 28 januari 2012

Tjenare tjenare, har jobbat idag så jag har så att säga varit på hela dagen. När jag kom hem var månen framme igen så jag tog kameran i handen och fotade lite till. Har inte gjort så mycket hittills kollat Gladiatorerna, ååh vilken nostalgi känlsa man får :') Tittade jämt på det när jag var liten, det var världens bästa program. Jag minns att Sara och jag lekte det en gång där ute i snön när vi var små. Hon var gladiator och jag var utmanare, (surprise surprise) jag skulle försöka få bollarna i korgarna. Jaanå det gick ju som det gick. Nog om det nu. Jonna och jag ska ju som sagt ''leka'' lite America's Next Top Model som är på photoshoot imorgon. Tänker tvinga henne att stå FRAMFÖR kameran också och inte bara bakom ;) Om det blir några bra bilder (vilket det förhoppningsvis blir) så kommer det kanske upp på bloggen. Har egentligen inte så mycket att berätta ikväll, ni får höra mera imorgon men först -->


day 06 - a song that reminds you of somewhere



Den Svenska Björnstammen - Vart jag mig i världen vänder

2 kommentarer: