fredag 20 januari 2012

Selma

Saknar min lilla älskling Selma <3 Moster kom och hämtade henne i måndags för hon ska på hundutställning imorgon. Hon hamnade att åka så tidigt eftersom hon ska trimmas och fixas inför tävlingen. Men i morgon kommer hon heeeem!! :D Saknar att det inte finns någon här hemma som blir glad när man kommer hem. Att man kan bli så fäst vid ett djur. Men Selma är mitt allt! Hon betyder så otroligt mycket för mig, hon är så mycket mer en bara en hund. Hon är min lilla skyddsängel, och så är hon min lilla bebis. Min bebis som snart blir 2 år. Kan inte förstå att vi faktist haft henne så länge redan. Skulle inte klara mig utan henne. Hon har funnits när det har varit svårt, då har hon tröstat mig. Och jag har även dela glädje med henne.
Här kommer en bildbomd på min älskling :)



Så liten man har varit :')






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar