fredag 27 januari 2012

Skoldagen gick lååångsamt frammåt. Men till sist så tog den ju äntligen slut. Dagen började med modersmål, jag fortsatte skriva på min novell som aldrig någonsin vill bli färdig. Är ju redan uppe på 4 sidor! Sen hade vi jumppa, dans-aerobic, roligare än vad jag trodde att det skulle bli men tungt! Efter det hade vi engelska och sist samhälls. Vi har blivit indelade i grupper på samhälls o då skulle vi laga egna partier. (man fick ha om helt oseriösa saker också) BKP = Billiga Kläd Partiet är namnet på min grupps parti. Som namnet säger så kämpar vi för att få fler utländska affärer och billigare kläder i Finland, jaanå vi får ju se hur det blir med det ;) Jag hade bråttom bråttom bråttom hem för att se på Vampire Diaries, och så när jag kommer upp till datorn och tar fram sidan. Så finns det inget nytt avsnitt utan det nya kommer tydligen först nästa veckas fredag!!! Skit också, vad är det för vits med det? Suuck...Jag som har längtat hela veckan, men nej :'( *heartbreak* 
Nåjaa...ska bara sitta hemma och slöa ikväll kanske se nån film på datorn annars vet jag inte (äta mycket chips) 

day 05 - a song that reminds you of someone 

Chester See - God damn you're beautiful

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar