torsdag 26 januari 2012

Torsdag.

Jaa..vad ska jag säga? Hade finska prov idag, det faktist riktigt bra (hoppas jag). Men jag är nöjd iaf. Imorgon är det fredag :D Hur härlig är inte den känslan på en skala från 1-10? 11! Det ska bli skönt med helg. Helgen är ganska fullpackad igen. Men imorgon tänker jag bara vara hemma, känner mig heelt utpumpad så det behöver jag. På lördag blir det jobb och på söndag så ska jag få leka modell, Jonna och jag ska ha en liten ''photoshoot''. Får se hur det går. Det blev inte ett så värst långt inlägg denhär gången men det blir några bilder istället. :)


 
As beautiful as a flower

Fire.

''Baby you light up my world as nobody else''
One Direction - What makes you beautiful

Love can sometimes be like fire. Beautiful but painful.
Stay away from the painful as much as you can
And just stick with the beautiful...

Ocean wide

Like sand through the hourglass so are the days 
of our lives.


day 04 - a song that makes you sad


Rob(ert) Pattinson - Never think 

3 kommentarer:

  1. känner igen ljusbilderna, var är de månne tagna?? ;D

    SvaraRadera
  2. Sko de möjligtvis kunna vara nånstan på Åland? ;)

    SvaraRadera
  3. de kan ju månne vara så ;D

    SvaraRadera