lördag 31 maj 2014

Sommarlov

Jahapp, så kom den där dagen när vi fick sommarlov. Om man kollar ut så ser det inte riktigt ut så. Imorse steg jag upp kl. 8 för att locka håret. Vet ni hur extremt frustrerad man blir när man står i över 1½h och lockar håret och resultatet blir platt. Det var i princip bara topparna som lockade sig och några enstaka slingor här och där som inom några minuter var lika raka som resten. Jag.hatar.att.locka.mitt.förbannade.hår.
Hur som helst, såhär såg jag ut idag


Nu till något helt annat. Igår fick familjen nere i Helsingfors den goda nyheten att den fick en plats vid Ronald Mcdonald husen, så nu behöver de inte bo på hotell längre. Julia var väldigt nöjd över att slippa sjukhusmiljön. Läkarna hade annars inget nytt att komma med, så vi får nog inga nyheter förrän på tisdag.
Iallafall, Idag bestämde hela familjen att de skulle fara ut och göra något, så de for en sväng till Högholmen. Och jag har fått höra att det var en pigg och glad Julia de hade med sig. 

Idag var ju förresten min första av 2 nätter utan Selma och jag märkte definitivt en skillnad. Jag sov mycket oroligare inatt och jag vaknade flera gånger. Menmen, jag måste bara klara mig igenom en natt till och sen får jag dig tillbaka.


Kvällen kanske bjuder på en sväng till stan med vänner, annars har jag nog inte så mycket mer att komma med för ikväll. Ha det bra och ha en bra första sommarlovsdag alla ni som fått sommarlov idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar