onsdag 7 maj 2014

Every step I take, Every move I make, Every single way, that I move today, It just hurts so bad!



Ouch, det blev en hel del träning igår, och idag känns det minsann! Först hade vi tabata utomhus - styrketräning på gymnastiklektionen. Det bar helt klart något av det tyngsta jag gjort nu på en tid. Då gillade jag det inte så värst mycket, men nu i efterhand (trots att allt gör ont) så var det nig ganska bra/roligt iaf. Fast nästa gång skulle jag vilja vara helt frisk, fick en hel del mega hostattacker där mitt i all träning. Sen på kvällen tränade jag också själv hemma, så för att förklara det kort så är jag in deep pain idag! Trevligt att veta att det kommer vara ännu värre imorgon, awesome!

Skoldagen var väl helt okej, psykologi, tyska, håltimme, matte och håltimme. För tillfället har ettorna sina tyska utbytesstudenter här och vi hade med oss 3 flickor på tyskalektionen. Vi satt i grupper och diskuterade om olika saker och det var så roligt när jag märkte att jag förstod vad hon sa och jag kunde t.o.m. svara och fråga henne några saker. På den sista håltimmen gjorde jag en engelska hörförståelse. Det känns så frustrerande när jag fattar allt dom säger och jag förstår frågorna men sen kan det finnas två alternativ som  passar in på texten och jag hinner inte ordentligt tänka ut vilket som är rätt, för nästa uppgift börjar och jag måste hinna läsa nästa fråga. I-landsproblem...

Nu ska jag laga läxor, baaaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar