fredag 9 maj 2014

Att köra i regnväder är alltid lika kul

Happy friday everyone! Nån annan än jag som satt uppe och kollade Eurovision semifinalen igår? Av de låtar jag hörde där är Finland och Grekland helt klart mina favoriter! De som deltog i första semifinalen har jag inte hört ännu, men dem får jag ju höra/se imorgon. 

Sitter för tillfället uppe i mitt rum framför datorn med håret uppsatt och "mys"kläder (aka joggingbyxor och en vad jag skulle kalla för lillablus men som andra "normala" människor kallar för kortärmad tröja/blus whatever, och glasögon) jag är alltså fullt redo för en sittainneframfördatornkväll, skönt! Skoldagen blev kort, slutade redan 12.20, så då hoppade jag på moppen och körde hem, i regnvädret. Det var väldigt trevligt. 

Mitt fina fynd från Polen (New Yorker) "Rest In Peace Diet"

Ikväll tänker jag bara ta det lungt, kolla film, snapchatta fula bilder åt mina vänner haha, kolla på youtube videor och sjunga med i musiken jag lyssnar på. Hoppas ni har en skön och trevlig fredagskväll!

3 kommentarer:

  1. haha klockren tischa :D en sån vill jag också ha!! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa den e awesome! Du måst speing iväg ti Polen o köpa en åt dig då ;)

      Radera
    2. njaa kanske int !! :P

      Radera