tisdag 20 maj 2014

To overcome yourself is the best feeling

Hej mina vänner, njuter ni lika mycket som mig av sommarvärmen? Antagligen, men tyvärr hade vi ju ett väldigt stort och brutalt åskväder igår, det höll ju på i över 2 timmar!!! Och dagens väder har åkt bergodalbana, blåsigt värre en minut och sen nästa minut typ stekande sol. Men sånt får man väl tåla. Det bästa sommarvädret hittills hade vi väl nog ändå i söndags, alltså omg, underbart. Jag låg där ute och solade och sen senare på kvällen for jag ut på en länk. Och det är där dagens rubrik kommer in. Jag har varit ute och gå ganska ofta för att få upp en liten grundkondition för att orka springa längre. I söndags tänkte jag att jag skulle pröva mig på att springa en bit och se hur långt jag skulle orka. Det blev ganska mycket längre än vad jag till först tänkte springa, men det gick så bra så jag bara fortsatte. Det hela slutade med att jag sprang hela rundan som jag normalt brukar gå, minus ca. 150 meter. Jag sprang (i sakta fart förstås men jag sprang/joggade) sammanlagt ca. 4,3 km, i sträck! Alltså utan paus, måste nog säga att jag är jäkligt stolt med tanke på att det var första gången på månader. Alla kanske inte tycker att wow vad långt, men det tycker sannerligen jag. Så ja, det kändes bra.

Denna kväll kommer bestå av psykologiläsning inför prov imorgon. Det första av 4. So I better get started, byyee!

Några låtar som brukar få mig att orka fortsätta lite till




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar