lördag 3 maj 2014

Körlektion, 1 maj och förkylningar hit och dit

Ja, det är väl lite vad som har hänt de här senaste dagarna. Hade min första körlektion i onsdags, det gick faktiskt riktigt bra om ni frågar mig och min lärare sa att "he gick gårr bra" så jag får väl lita på honom då haha. I torsdags var det 1 maj, hur kan det redan vara maj?!? Nästa månad är det ju liksom juni isf och det kan ju inte stämma. Nåja, jag firade 1 maj genom att fara ut på min första longboardtur. Så himla skönt att stå på brädan igen, men är smått rädd att jag har lyckats sträcka vaden pga det. Hoppas innerligt att det inte är fallet men just nu känns det så och ja, dålig timing sträckning! Nån som kan förklara varför jag får en sträckning när jag longboardar?
Igår var jag med Ida, Becca och Jonna (och Jim), vi färgade idas hår, åt munkar och pratade.
Under Polenresan blev i princip nästan alla förkylda jag klarade mig undan det, då. Men förstås har jag ju blivit förkyld nu, awesome!
Men nu ska jag hoppa på cykeln och cykla iväg till sale, ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar