måndag 5 maj 2014

"Crazy something normal"

Hello, för er som inte visste så är det måndag och kväll at the moment, vilket innebär att jag just nu sitter med läxorna i famnen men hittar ingen motivation för att göra dem. Eller ja, jag fokuserar i några minuter och sen flyger tankarna bort till något mer intressant, som t.ex. musik och weheartit. Har egentligen väldigt mycket att göra men som vanligt så skjuter jag upp det och inbillar mig att jag kommer göra det lite senare, not gonna happen, sorry buddy! Idag har jag varit skolan, vilket för övrigt kändes som en eeevighet, sen kollade jag det nyaste avsnittet av GOT, och ja, efter det gjorde jag några andra egentligen onödiga saker. Men jag har några saker att se fram emot för att orka med denna vecka:

1. Eurovision Song Contest final på lördag (nån annan än jag som diggar vårt bidrag?)
2. Idag är det exakt 50 dagar till min 18-årsdag
3. ISHOCKEY VM BÖRJAR SNART!!!

Idag fick bli en glasögondag, trivs egentligen inte alls med glasögon in public längre, jag föredrar linser

En av låtarna som för tillfället går på repeat

2 kommentarer: