söndag 4 maj 2014

Snö?

Alltså, Finlands klimat har återigen bevisat att det helt enkelt gör som det vill. Snö den 4 maj, Finlands climate be like: I can't be tamed! Hur och varför? Det har snöat nästan hela dagen, men nu tycks allt ha smält bort, tack o lov!!! Just nu saknar jag verkligen Polens varma väder.

Gårdagen blev väldigt lyckad, roligt hade vi. Började denna dag i ett smått vingligt tillstånd men det tog inte länge förrän det gick om och resten av dagen har jag inte haft några problem alls. Har just dammsugit huset och nu ska jag laga läxor. Hoppas ni haft en bra helg, min har varit toppen, skönt med en långhelg. Nu är det bara att samla krafterna och orka med det sista, för vet ni vad, det är bara 4 veckor kvar! Om 4 veckor får vi sommarlov, låter inte alltför dåligt.

Ungefär så här känner jag mig just nu

Får ju hoppas att snön håller sig borta från och med nu, annars blir det ju mindre trevligt med juni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar