måndag 12 maj 2014

När man vill lyxa till en vanlig sketen måndag

Då kan man göra som mig och fixa ihop något gott.

American pancakes


Jestas amalia vad gott det blev!!! Och så himla enkelt att laga, särskilt länge tog det inte heller vilket är ett stort plus. Supergott tillsammans med lönnsirap och frusna blåbär. Recept finns överallt på internet om någon är intresserad, det är bara att välja ut det man själv vill prova. Jag kan iaf säga att det var definitivt inte sista gången jag lagade dem.

Skoldagen gick hyfsat snabbt. Det enda minuset var att vi tränade till stafettkarnevalen, ute, i regnet. Ni kanske redan märkt att jag inte är ett så stort fan av regn, jag hamnade dessutom i världens regnväder i lördags när jag var ute och sprang, det började ösregna när jag ännu hade typ 4 km hem. Såg extremt vacker och attraktiv ut när jag kom hem, och jag som undrat varför jag inte har någon pojkvän...
Jaa, resten av kvällen består av läxor och lite träning. Hoppas ni haft en bra start på veckan, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar