lördag 3 maj 2014

Let's party!

Go'kväll! Har snart fixat mig färdigt och sen ska jag sticka iväg till Jonnas. Ikväll ska det partajas, bästa Jonna fyller 18!!! Så vi ska först vara vid hennes och sen får vi se vad vi hittar på, roligt ska det iaf bli. Hoppas ni andra också har en jättebra kväll!

Grattis igen bestie! :*

Hatar att locka mitt hår men älskar att ha lockigt hår, it's a lovehate relationship
Hatar att locka det för det tar så hiiimla lång tid ca. 2 timmar och det blir ändå aldig som jag tänkt mig. Men älskar det för det är ju så fint när det blir bra.
Nåja, ha en bra kväll allihop!

2 kommentarer:

  1. Haha, jag igen Mr.Anonym, har du ennuheller kommit på vem jag är? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hej igen Mr. Anonym, nej du hur skulle jag det, har ju inte fått många ledtrådar precis ;)

      Radera