tisdag 29 april 2014

Sista teorilektionen avklarad

Första delen av körkortet är nu avklarat. Var idag efter skolan på min sista teorilektion och imorgon, ja imorgon ska jag ha min allra första körlektion :S Jisses, jag ska köra bil... Hoppas jag inte skrotar min bilskollärares fina vita Audi. Nej men nog ska det väl gå bra, det är ju bara grunderna nu första gången. Skoldagen blev lugn, hade bara engelska gymnastik (nån slags lek + avslappning) och tyska, sen två håltimmar. Imorgon kommer jag ha hela 1 lektion, men måste ändå vara i skolan till 3 för jag ska köra mitt på dagen. Något annat vet jag inte idag, har ju knappt varit hemma så.

Polen är ett bra shoppingställe, köpte en jeansskjorta för 51,95 zloty alltså ca. 12,50 i euro, not bad!

Och vet ni vad...

Ahyes! Jag längtar så sjukt mycket! Några av mina favorit DJ:s ska dit och flera andra som jag tycker är jättebra, det kommer helt enkelt bli freakin awesome!

Låt nedräkningen börja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar