lördag 7 september 2013

"Tonight we own the night"

Åh vad jag älskar lördagar. Helt klart veckans bästa dag! Sova länge, stanna uppe länge, ledig ännu en dag efteråt. Bra helt enkelt. Slänger in ett litet inlägg nu snabbt. Ska fixa mig och packa en liten väska. Ska spendera kvällen och morgondagen med Elouise. Alldeles för länge sen vi umgåtts såhär som vi ska idag. Så det ska bli roligt. Får se vad vi hittar på för roligt ikväll/natt. Vi har iaf tänkt fara ett varv till Sundby. Nu kan jag inte sitta här längre, ha en bra lördag kväll allihopa! :) 

Hahahahaahaha, ååh guud alltså xD Är lite förvånad över att jag lägger upp den här bilden, haha. Den är väl tagen förra vintern skulle jag tro, väldigt vackra tjejer jag vet. Men ni kan ju få er ett gott skratt iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar