torsdag 19 september 2013

Dagen då vi blev husbilsägare!

Okej, det var egentligen igår men hann inte skriva något då som ni säkert märkte. Men ja, iallafall, vi har alltså köpt en "liten" husbil. Den är lagom stor med 4 sovplatser. Tycker det ska bli riktigt roligt att ha en husbil, tuuusen gånger skönare när man ska åka långt, camping, osv. Det finns ju hur mycket som helst man kan göra med ett rullande hus. 



Idag är en bra dag. Modersmåls-provet som jag skrev i morse gick helt okej tror jag (hoppas jag) och dagen blev ännu bättre när jag fick en bra resultat i engelska provet. Och för att göra dagen ännu bättre, har inget prov imorgon och börjar först 11.10, + att vi ska på en "föreläsning" men Kaj Korkea-Aho. Halleluja liksom! Nu ska jag kolla lite mera serier, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar