måndag 23 september 2013

En perfekt början på en ny vecka, eller?

Eller kanske så inte! Det här har inte alls varit någon bra dag. Det började redan igår/inatt. Satt uppe sent och pluggade till historia provet som jag hade idag. När klockan till sist var över 1 på natten bestämde jag mig för att gå och sova. Jag räknade att jag iaf skulle få sova några timmar. Sen lägger jag mig ner i sängen och ska börja sova och är helt slut, och bara längtar tills sömnen ska ta över mig i några timmar. Men då tyckte hjärnan till, sova? Vad är det för något? Jag låg vaken hela förbannade natten, fick väl kanske 1 timmes sömn, precis innan alarmet ringde. Och för att göra dagen ännu bättre så hade pappa inte fixat något morgonkaffe innan hann for till jobbet, och jag hade inte tillräckligt med tid för att fixa det själv. Så jag blev utan morgonkaffe, vilket inte är så kul när man ska skriva prov! For till skolan pluggade en timme och skrev sedan provet, gick väl sådär. Senare på dagen kom min kaffe-huvudvärk, då vill man inte vara i skolan längre! Skulle bara vilja lägga mig ner och sova i timmar nu. Men icke sa nicke, nu ska jag läsa 16 kapitel biologi, awesome!

Så här glad är Moa Sundqvist idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar