onsdag 11 september 2013

"I want to fly, can you take me far away. Give me a star to reach for, tell me what it takes, and I'll go so high"

Så var det onsdag. Skoldagen gick extremt slött, höll på att somna på flera lektioner. Det hela blev ju inte bättre av att min "kaffehuvudvärk" slog in de sista 2-3 timmarna precis, (hann inte dricka kaffe i morse). Var ju på bio i måndags (We're the Millers) jättebra film, sjukligt brutal ibland, haha, men rolig! Så ja, den är sevärd. Jahaja, vad händer annars då i mitt ointressanta liv, inget. Eller jo, höstlovsresan till Åland är bokad! Så om 29 dagar åker jag till den kära holmen igen. Men först måste jag ju överleva en bussresa och en båtresa med min kära lillasyster. Nej, hon är nog, ehm, vänta vad är ordet? Snäll, ja just det, snäll är hon nog, typ, ibland. Haha, nej skämt och sido, alla har vi våra bättre och sämre dagar ;) (Julia om du mot förmodan läser det här, jag älskar nog dig ändå knasboll!) 
Nu ska jag fixa klart läxorna sen väntar veckans sista Idolavsnitt. Ha en fortsatt trevlig onsdagkväll!

Gårdagens insta bild


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar