måndag 2 september 2013

Shine bright like the moon

Det är måndag idag. Jag tycker inte om måndagar. Måndagar är allmänt jobbiga. Man är trött och smått deprimerad över att det är en hel evighet till nästa helg. Annars då? Jo det är bra, tackar som frågar. Skoldagen gick långsamt, men baletten gick bra. Jag märkte att jag faktiskt hade lärt mig något från de balettlektioner i hade förra året på dansen. Jag hängde typ aldrig med då, hade alltid fel fot på fel ställe typ. Men nu märker jag att jag kan de där stegen, vissa av dem tom utantill, och det känns jätte roligt.
Ikväll kommer det ett nytt avsnitt av Idol! Och så måste jag ju nog kolla på Svenska Hollywood fruar också haha, bara för att de är så roliga . Har en lite större läxhög än normalt som väntar på mig ikväll, och det känns inte alls kul. Han den där läxhögen är inte en rolig snubbe att gå på dejt med precis. Nåja, nu som avslut ger jag er 2 bilder som jag tog av månen förra helgen. Kvaliteten är kanske inte den allra bästa men hej, det är faktiskt ganska långt till månen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar