söndag 1 september 2013

"Don't mind all my friends, I know they're all crazy. But they're the only friends that I have"

Som jag berättade igår spenderade jag min kväll vid Becca's med mina fina vänner. Hon hade lagat riktigt god mat och när man tog första tuggan av efterrätten så svimmade man i princip, gud vad gott, tackar! Vad gjorde vi annat då, jo vi sökte upp på internet och frågade en massa "would you rather" frågor, vissa mindre hemska än andra. Sen kom Jim och hämtade oss och så körde vi till Purmo. Så med andra ord blev det helt bra kväll! Idag har jag suttit och redigerat bilder och kollat serier (alltså det vanliga) och nu ska jag snart ta itu med läxorna. Har absolut zero ork för skola imorgon, usch. Nåja, god kväll/god natt på er! :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar