tisdag 17 september 2013

O du icke existerande motivation

Var är du när jag behöver dig? Ja, det kan man ju fråga sig. Provveckan sparkar igång på riktigt imorgon med engelska prov kl. 9.00. Trevligt. Det betyder alltså att jag måste läsa på prov resten av dagen. Fy *******! 
Så skönt att få sova en timme extra i morse, började först kl. 9.00, det enda bra med provveckan är att man får börja just 9.00 de dagar man har prov. Och de lyckostar som inte har prov börjar först 11.10, vilket jag får göra på fredag, LYCKA! <3 Nu ska jag gå ner och hämta lite glass och en kaffekopp och hoppas på att motivationen ska komma någonstans ifrån. Om det finns någon där ute som har en del överlopps energi/motivation så får ni gärna maila det åt mig. Tack på förhand!
Två från gårdagen --->



Några countdown's för att orka fortsätta med livet (haha, vad dramatiskt)
Wihoo...sticker till Åland om 23 dagar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar