onsdag 4 september 2013

(Det väldigt mycket försenade inläggen om) Åland

Sommarens Ålands-resa -->

(det finns en ''risk'' att bilderna inte är i rätt ordning alltså enligt dagarna) och p.s. tryck på bilderna så blir de större :)

Lilla Holmen


Röda korsets marknad



Picknick framför Pommern



Jag bara måste passa på att fota Kim och Totte, det är så sällan Kim är snäll framför kameran (ni kommer att få se vad jag menar) så ja, jag tog tillfället i akt och därför finns det så många bilder på dem två


Pizzakväll vid pub Niska


Viltsafari



Kvällsfotografering



Tottemys

Ja, jag sa ju att ni skulle få se. Jag skulle ju fota Kim & Sara, vilket inte är det enklaste uppdraget i världen precis. På i princip varje bild lyckades någon av dem grimasera eller fjanta sig (KIM), och ja, här har ni beviset på att de är ett helt fullt normalt par som har absolut alla skruvar hemma i hjärnan!

Men dom lyckades faktiskt hålla sig stilla på vissa bilder ;)


Pappa och Kim fjantade sig lite på vägen hem

Totte satte sig ner och vägrade ta ett enda steg frammåt!

Varför kan inte vi också ha fina röda vägar

Hemresan

2 kommentarer:

  1. Anonyma morsan :o)5 september 2013 kl. 16:35

    The crazy family described perfectly in just some lovely pics!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa, de stämmer no de anonyma morsan ;)

      Radera