tisdag 3 september 2013

September please be gentle, I'm not ready for cold weather

God kväll! Började 9.25 idag, väldigt skönt med sovmorgon. Dessutom hade vi gympa (volleyboll) första lektionen så det var ju inte så dåligt det heller. Men de tre sista lektionerna gick långsamt och jag var jättetrött fast jag fått sova litelite längre. Efter skolan slängde jag i mig en smörgås och en kaffekopp och sen körde jag och Jonna till stan på en loppisrunda. Fyndade två gymnsasieböcker, en klänning och en topp. Loppis är bra, billigt och bra!
Nu ska jag fixa de läxor jag hinner göra på typ 25 minuter och sedan börjar Idol. Det var en så vacker och solig dag idag så jag bestämde mig för att ta kjol, och efter skolan gick jag ut och fotade lite med paddelipaddan. 




(den här lägger jag upp bara för att bråka lite med mamma) ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar