söndag 15 september 2013

En sista gång

Har spenderat hela helgen vid villan med fint sällskap. Är väldigt glad över att jag hann vara där nu en sista gång. Har tagit farväl av villan. Det känns så overkligt att jag aldrig kommer få fara dit igen. Villan har alltid varit en självklarhet, moffas villa. Men nu är den såld och det finns inget att göra åt saken. Det är bara att leva med det. Där finns så många fina minnen. Nu tänker jag dela med mig av en del gamla bilder som är tagna vid villan genom åren. Det är ju inte så mycket och det kanske inte visar så många minnen men jag ville lägga in dem iaf. (Notera att bilderna är från 2008-2011/12 typ)


Älskade mommo & moffa <3





De nykära turturduvorna





Villan <3




Några få från helgen. Bästaste mamma fyllde år i lördags så hon fick ju såklart några paket. Och ja, Selma älskar och jag menar verkligen ÄLSKAR paket. Hennes favorithobby är att öppna dem/riva sönder dem. Hon blir helt galen, haha. Hon började med att hoppa upp på paketet och sitta ner på det en stund.


Sen skulle det öppnas

Vi plockade ihop en massa grejer och där fanns två gamla trumpeter som vi såklart måste prova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar