onsdag 28 augusti 2013

Way to go Moa!

Bravo Bruno! Okej det VAR faktiskt inte mitt fel. Skulle bära ner 3 muggar från mitt rum, så jag lade den ena koppen inuti den andra för den hade inget handtag/öra/vad det nu heter, så jag hade alltså två muggar i en så att säga. Och när jag stod på det sista trappsteget kände jag bara hur muggen lossnade från handtaget och föll på golvet. Kras sa det, ganska högt faktiskt. Två av mina favoritmuggar. Borta. Bara sådär. Jag kan ju inte påstå att jag blev glad precis...Ibland undrar jag faktiskt över hur jag lyckas klanta mig så förbannat mycket. Nåja, det hör väl till antar jag, hoppas jag. (Extremt vackra bilder, i know)




Annars då, skoldagen tog seriöst aldrig sluut! Jag var alltid en lektion längre fram i hjärnan, och blev lika besviken varje gång jag upptäckte hur mycket jag ännu hade kvar av skoldagen, sad... Väl hemma från skolan tog jag en snabb dusch, fixade mig och stod och fönade håret i en oändlig evighet. När jag var klar hoppade jag på moppen och så körde jag och mina väninnor till staden. Det blev subway-mat och Wautsi modeshow sen styrde vi kosan tillbaka till Edsevö, var vi satt i en säng och kollade på Scary Movie 5. Har kollat på Idol och nu väntar lite läxor. Ha det bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar