onsdag 14 augusti 2013

Det närmar sig med stormsteg!

(Taggar till tusen) Hej mina vänner, idag är det onsdag, a.k.a. dag två i skolvärlden. Tänkte visa er denna första periods schema -->


Hmm...klockan 20.36 och 69% laddning kvar, okej, good to know. 
Denna skoldag var lång, vilket ni också kan se, ingen håltimme idag inte. Sista lektionen satt jag och Jessica och talde om hur gott det skulle vara med choklad, vi blev faktiskt extremt snåla, haha. Ska snart sticka iväg till biblioteket för att låna en bok till modersmål, sen måste jag börja kolla vad jag ska packa med mig till Hesa och sen väntar ju den vackra dejten. Läxhögen. Skoj! Något mer har jag inte att säga idag. 

En bild från i förrgår

Som avslut på detta inlägg ska jag imitera min kära svåger (alltså Kim) "FRID I KALISREN!"

2 kommentarer: