onsdag 21 augusti 2013

Black & white

...and a little bit of grey. Här blev det ändring minsann! Kände för att byta, bloggen har så länge sett likadan ut men inte nu längre. Hoppas ni inte blir jätteledsna över den "drastiska" ändringen, utan hoppas att ni gillar det. Nu hoppar jag lite från ämne till ämne här men, en liten modetrend just nu är ju stora collegetröjor,så nu får jag börja rota igenom pappas garderob för sånt har han mycket av, tack och förlåt pappa! ;) Att collegetröjor är trendiga just nu är jag jätteglad över, jag menar, de är ju så stora och mysiga o sköna, och framförallt SNYGGA! Något som tydligen också är trendigt nu i höst är rutiga skjortor, tummen upp för det. Har några såna hängande i garderoben så yesyes. Hoppas innerligt att jag inte är helt ute och cyklar nu när jag har sagt detta. Nu ska jag strax ut och träffa mina vänner och sen ska jag kolla på Idol, ha en bra kväll! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar