lördag 10 augusti 2013

Borta bra men hemma bäst, eller?

Hade en super bra vecka på Åland, längtar till höstlovet när Julia och jag åker dit igen. Bilderna kommer in någon annan dag. Igår steg jag upp runt klockan 1, åt morgonmål och tittade på That 70s show, packade upp alla saker och sen kom Jonna och våldgästade mig. Vi satt hemma en liten stund och sen körde vi till McDonalds, så satt vi där med Becca i kanske 2 timmar och sen körde vi till Jonnas. Ida kom också dit så då var vi reunited again ;) Idag har jag plockat lite bär, snart får vi ett nytt förråd av mammas hemlagade saft, nami <3 Ikväll ska jag väl kanske träffa girlsen, men jag har inga fasta planer ännu. Från en sak till en annan, blir deprimerad. RIKTIGT deprimerad. Skolan börjar. På tisdag. Alltså om 3 dagar. Does anybody have a gun? Cause I would like one. NOW, before it's too late! Shit alltså, hur kunde det gå såhär fort? Nåja, första veckan behöver jag ju bara gå 3 dagar i skolan. Åker till Hesa på fredagsmorgonen så, festivaldags! ;) Mer att berätta har jag inte nu, hejdå så länge :) Har inga nya bilder inne på datorn ännu så vi tar en bild från i höstas som troligtvis redan varit uppe på bloggen men skit i det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar