tisdag 27 augusti 2013

"Manche treten dich, manche lieben dich, manche geben sich fur dich auf"

"Some kick you, some love you
some surrender themselves for you"


En låt vi lyssnade på på tyskalektionen idag. Idag har varit en ganska skön och lugn dag, hade bara 3 lektioner. Gjorde samma sak som jag alltid gör när jag kommer hem från skolan (mat och serietittande). Från en sak till en annan, vilket vackert väder vi har, varmt och soligt! Ska om typ en timme till sale på glassdejt med Ida och Becca. Man bara måste ju köpa glass en dag som denna. Imorgon är det ju btw Spotlight i stan. Någon som ska dit? Jag och de andra fröknarna kommer iaf att vara där. Och ja det är ju redan onsdag imorgon, helgen kommer krypande framåt, härliga tider! 


p.s grattis till mig, detta är mitt 240:e inlägg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar