lördag 10 augusti 2013

100 questions

Har aldrig prövat på detta förut så får se vad det blir till :)

Personligt:
1. Ditt fullständiga namn? Moa Lillemor Sundqvist
2. Korrekt ålder? 17
3. Längd? 155-156 cm, vilken jätte jag är alltså!
4. Vikt? Nånting.nånting
5. Smeknamn? Har inget
6. Vart bor du? I Kållby
7. Vad gör du på fritiden? Umgås med mina awesome amigos, tittar på serier, lyssnar på musik, sjunger och dansar i min ensamhet.
8. Beskriv ditt utseende (hur man känner igen dig)? Öm, jag är en kort, brunhårig krabat?
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? Låren och magen
10. Vad är du mest nöjd med? Min bakända kanske, haha ;) ögonen iaf
11. Vad vill du jobba med som äldre? Har ingen aning och det skrämmer skiten ur mig!
12. Hårfärg? Mörkbrun
13. Ögonfärg? Blå
14. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? Jag är ganska rädd för att bryta regler, liksom att bli fast för något/bli tagen av polisen osv. Även fast det är saker som folk gör hela tiden och som egentligen inte är något alls, så blir jag ändå jätte nervös och kan inte slappna av typ. Vilket är EXTREMT irriterande, skulle ibland vilja vara en av dem som inte är så rädd för allt.
15. Kan du säga att du ser bra ut? Nja, ibland, när jag verkligen har fixat mig och så
16. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? Ganska mycket tyvärr
17. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? Det beror på hur snäll huden är med mig, vissa dagar måste jag helt enkelt sminka mig lite innan jag går någonstans
18. Någon vana? När jag ska dricka vatten ur ett glas måste jag alltid skölja ur glaset minst 2, helst 3 gånger (för att det säkert ska vara rent) idiotiskt och onödigt jag vet, men jag kan helt enkelt inte sluta.
19. Lyckotal? Öm, ingen aning
20. Skostorlek? 37-38, i typ 90% av fallen har jag 38

Speciellt vänner/folk:
21. Vad heter din bästa vän? Jonna Engström, Ida Byskata, Rebecca Ketola och Elouise Granlund :)
22. Hur många vänner har du? Många fina vänner har jag <3
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? Haha, nej
24. Vet många personer vem du är? Nåå, inte sådär överdrivet många, tror jag, eller inte vet jag
25. Hör man ditt namn i skolan, vet alla vem du är? Vår skola är ganska liten så de flesta vet väl nog vad jag heter, inte alla kanske men de flesta tror jag
26. När var du senast med någon kompis? Igår
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? Nejdå, eller jo, Jonna tvingar med mig till olika ställen ibland, haha ;)
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? Öm, Ida?
29. Vem sov senast hos dig? Jaadu, det var en bra fråga, Ida, Becca och Jonna antar jag

Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? Skulle inte lida av det iaf
31. Vill du helst att din kille ska vara äldre eller yngre dig? Lika gammal eller några få år äldre helst
32. Är du kär? Nja, jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan för tillfället
33. Tycker någon om dig mer än som vän? Tror inte det
34. Har du nån gång blivit kär i en kille som redan har flickvän? Näe, tror inte det
35. Är du redo för att satsa på ett förhållande? Ja
36. Tänker du mycket på utseendet hos din kille? En del nog, jag menar, det är ju det man ser först men sen betyder ju nog ändå insidan mera
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? Ja, men har än så länge bara sagt det åt familj och vänner
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? Säkert, jag vet inte
39. I din klass? Näe, det skulle ju vara jobbigt sen om det tog slut, men om det skulle funka så varför inte?
40. Har du nån gång fått ditt hjärta brustet? Ja
41. Har du nån gång brustit någon annans hjärta? Jag vet inte, förhoppningsvis inte
42. Är du singel? Yesbox

Från kram till sex:
43. Har du kramat motsatta könet? Ja
44. Har du nån gång bara velat gå fram och krama någon? Ja
45. Har du kramat någon du tycker om inför folk? Ja
46. Har du pussat någon i motsatta könet? Ja
47. Har du pussat någon i medsatta könet? Haha, ja, när jag var yngre
48. Har du pussat den du tycker om? Ja
49. Har du pussat någon inför folk? Ja
50. Har du kysst någon inför folk? Ja
51. Hånglat inför folk? Eheh, ja typ
52. Skäms du över att hångla inför folk? Det beror nog helt på vem folket är
53. Vem är den kändaste personen du kramat? Haha, lillasyster ;)
54. När var det? Igår ;)
55. Haft sex med någon på offentlig plats? Noupp
56. Haft sex överhuvudtaget? Noupp
57. Hur gammal var du första gången? Det har fortfarande inte skett
58. Hur gammal vill du vara första gången? Så gammal som jag är när det händer
59. Blivit dumpad efter sex? Det har som sagt inte skett ännu så nej
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? Ja
61. Har du gjort något av detta med det medsatta könet? Öm nej?

Tankar och skit:
62. Har du någon fobi? Ja, jag har en stor fobi för fiskar, hatar också andra smådjur som spindlar, ormar, möss/råttor osv.
63. Har du någon allergi? Jag är laktosintolerant, det är ju inte riktigt en allergi men det är ju ditåt
64. Vad tänker du på innan du somnar? Allt möjligt
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? Öm, troligtvis hur de ser ut, är klädda osv.

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra, att du är snygg eller att höra att någon tycker om dig? Att någon tycker om mig
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? Både och!
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? Har ju ingen pojkvän för tillfället, men det är väl båda nog, det beror ju på
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? Lite för ofta, haha

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om, att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig?
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen?
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat?
73. Runkar du regelbundet?

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? Svårt, äääääh, jag vet inte :S
75. Vänskap eller förhållande? Båda, men vänskap är nog viktigare!
76. Snyggaste killen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen i stan med finast personlighet? Usch vad svårt, kanske fulaste killen med finast personlighet? Har ingen aning...
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? Underkläder, haha
79. Hur gammal är du helst mellan 7-13? Jaa, 7 kanske, då var livet enkelt, man kunde leka i princip hela dagen, skolan var lätt som en plätt och man hade inga stora bekymmer. Fast jag skulle ändå inte vilja åka tillbaka i tiden till då när jag var 7 år, för det var nog en ganska jobbig tid egentligen.

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? Jodå
81. Isåfall vem då? Jag har ingen aning faktiskt, men att byta liv med en kändis skulle ju vara lite intressant ändå
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? Jag skulle ta reda på hur det är av vara pojke
83. Kunna visa dig naken för klassen om du fick 10 000 kr? Absolut inte!
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? Ja
85. Kunna sova ute på vintern? Nej tack!
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isåfall? (surprise, surprise) Storbritannien eller USA, eller något annat varmt land 
87. Kunna slösa ditt liv på cigaretter och droger för att du mår dåligt? Nej, verkligen inte!
88. Anser du dig själv vara  en speciell stil? Öm nej, blandar allt, och har på mig det jag vill
89. Vad klär du dig i oftast? Jeans och nån slags topp, typ
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? Inte om jag bara är hemma
91. Klär du dig dyrt? Nej, det skulle jag inte säga
92. Vilken är den fulaste klädstilen? Det tänker jag hålla för mig själv

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? Nej
94. Haft sex? Nej
95. Fått en kram av en helt okänd? Nej
96. Ringt någon? Nej
97. Blivit uppringd? Nej
98. Funnit kärleken? Nej
99. Kollat på google? Ja

Sista frågan!
100. Hur lång tid tog detta? Länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar