tisdag 20 augusti 2013

Jag snörvlar mig genom livet

Och den officiella höstförkylningen har kickat igång ordentligt. Har blivit riktigt förkyld (tack för det Rebecca!!!!) sådär lagom till skolfotograferingen och Juthbackamarknaden, nice. Ja, skolfoto imorgon, eheh jaa... Men SCORE klockan är typ halv 9 och jag vet vad jag ska ha på mig imorgon! Har varit en ganska skön skoldag idag, började 9.25 och första lektionen var planering av hösten gymnastik. Sen följde tyska, modersmål och engelska. Har isolerat mig i mitt rum hela dagen och långsamt hostat och snörvlat mig till döds. Hejdå mina vänner, snart dör jag. Så en intressant dag har detta alltså varit och nu tänker jag avsluta detta inlägg med en del teenager posts. Jag kan ju helt enkelt inte vara den enda som tänker och gör dessa saker!



Nu ska jag gå ner och leka social, genom att kolla på Idol, bajbaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar