torsdag 22 augusti 2013

Lökceller och blodceller

Hej på er! Idag har varit en ganska skön dag, började med modersmål, sen historia, följt av engelska och sen min älskade HÅLTIMME, första håltimmen när jag befunnit mig i skolan för detta läsår. Och gud vad skönt det var, låg i soffan och kollade på serier och youtube videor hela timmen. Biologi hade vi sista lektionen, men det var ganska roligt för en gångs skull. Vi tittade i mikroskop på lökceller och vårt egna blod. Ganska häftigt egentligen hur det ser ut. Tänkte bara söga en liten grej om min header, av någon underlig anledning blev färgerna och kvaliteten på bilden väldigt konstiga när jag lade upp den, det bl.a. ut som att jag har redigerat mitt ansikte, alltså som att jag skulle ha slätat ut det. Men det har jag alltså inte gjort utan det är bloggers fel. Blir snart galen med mig själv, denna eländiga förkylning vägrar ge med sig. Jag ber om ursäkt till alla er som måste stå ut med att lyssna på mitt snörvlande, men tro mig, jag stör mig precis lika mycket på det själv. Nu ska jag återgå till serietittandet :)

 Såhär skönt hade jag det idag


Wir lieben Deutsch <3
jaaaa....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar