onsdag 21 augusti 2013

Skolfotografering

Nu är skolfotograferings"stressen" över. Fast, nu följer ju hurdåligblevintebildeniår"stressen/ångesten". Näe, nu tar vi det lugnt och så blir det som det blir, japp! Mamma hade fixat flätor (ja, jag är en 17-årig flicka som inte kan fixa ordentliga flätor på mig själv, men till försvar så flätade hon 3 flätor så att allt hår kom med i flätan ända från toppen, och det skulle inte jag klara av) åt mig medans jag ännu hade vått hår, så mitt hår var ännu vått när jag började sova. När jag vaknade var mitt hår oturligt nog inte helt torrt ännu, så lockarna sket ju sig nästan totalt. Elaka hår. Hade full skoldag idag, 8-15 alltså. GLÄDJEN NÄR VI FICK SLUTA 20 MINUTER TIDIGARE PÅ BIOLOGITIMMEN <3 Det mina vänner händer aldrig. Var hungrig som en varg när jag kom hem men nu har jag ätit och kollat på serier så nu är allting frid och fröjd.




En av låtarna som herr Guetta spelade i lördags

3 kommentarer:

  1. hahahaa sitter här i min ensamhet och än en gång när du sätter upp såntdär skrattar ihjäl mej och känner igen mej!! :) Kram
    P.S miss you sis <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, de e de som e meningen o tur att ja int e den enda! :D miss you too, kram <3

      Radera