måndag 15 februari 2016

Veckan börjar bra

 Julia har haft en fullspäckad dag. De steg upp vid 8-tiden och var pigga och glada. Hon blir starkare för varje dag och det märker de verkliegn på fysioterapin. I fredags cyklade hon 2x3 minuter på en motionscykel och imorse cyklade hon 2x5 minuter. Sen olika övningar med en boll och sist också med gummiband.. Hon hade en väldigt glad och nöjd fysioterapeut. Senare på dagen hade hon skola. 

Ut slapp hon även idag, både och gå lite och sen med rullstolen på sjukhusområdet. 

                                            

Nu mera på kvällssidan så har de pysslat, spelat och ätit. Julias läkare är jättenöjda med hennes framgångar. Nu behöver inte heller blodsockret mätas regelbundet längre, det har hållits inom ramarna flera dagar i sträck nu så.

Sen vill vi också tacka för all fin post Julia har fått. Hon har blivit så himla glad när hon kommit tillbaka från fysioterapin och det ligger ett kort eller brev vid hennes säng. Det har verkligen piggat upp hennes dag så tack!

Jag berättade ju här för ett par veckor sedan att jag skulle till optikern för att fixa nya glasögon. Det tog mig en eeevighet att hitta rätt par och flera besök dit. Men tillsist hittade jag dem, det rätta paret och idag kom dom med posten till instrumentarium. Hoppade i bilen efter jobbet och hämtade ut dem. Är löjligt lycklig över mina nya brillor.

       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar