onsdag 9 april 2014

Sista perioden på tvåan har nu officiellt börjat!

Jestas amalia, vad hände där? Hej på er, har just lekt "handywoman" (haha), däcken på bilarna skulle bytas och pappa tyckte att jag skulle prova. Så nu har jag bytt två däck, känner mig ganska duktig om jag ska vara helt ärlig haha, pappa sa iaf att det gick bra. Framsteg I guess.
Och ja som rubriken säger så bytte vi period idag, har en väldigt skön period med bara 4 kurser.

6 veckor kvar, sen s o m m a r l o v ! ! ! Kan inte tro att det är sant.
Hade min sista teorilektion igår, eller ja jag kommer ha en till om några veckor eftersom att jag missade den när vi var på resa. Men iaf, och vi bokade dessutom in min första körlektion! Så onsdagen efter Polen-resan ska jag för första gången köra en bil. Not scared at all, nope, no problemas, ehm hmmm...
På tal om Polen-resan 12 dagar kvar nu. Det närmar sig.
Nu får det räcka för ikväll, ha det bra!

6 veckor, we can do this!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar