tisdag 15 april 2014

Såna där gånger när det skulle vara väldigt bra med körkort

Som t.ex. just nu. Sitter fast i skolan till klockan 3. Och jag slutade 11.10 för vår tyskalärare var inte här. Skulle jag ha vetat detta skulle jag ju definitivt ha kört mopo till skolan. Men nein, så nu rent ut sagt suger det att sitta här. Iofs har jag nog saker jag skulle kunna/behöva göra. Men varför måste motivationen till att ta tag i dessa saker vara så långt borta som det bara går? Jobbigt...
Nåja, ska bara klara av resten av denhär dagen och morgondagen som kommer innehålla ett prov och ett förhör. Sen får jag ta påsklov! Har redan typ fullt schema för lovet, med bl.a. packning, födelsedagsfirande och umgås med vänner. Söndag kväll kommer bli stressig!!! 

                        



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar