söndag 20 april 2014

10 hours left

....and then off we go! Om 10 timmar startar alltså vår resa neråt mot Polen. Kan inte fatta att det bara är så lite tid kvar. Vet inte hur många gånger idag jag bara har stått i mitten av mitt rum och bara stirrat framför mig och inte haft en blekaste aning om vad jag ska göra eller ha med mig. (När man ska packa är det verkligen inte roligt att få beslutsångest). Är nervös, excited, rädd, glad och alla andra känslor på samma gång. Har fortfarande mycket kvar att göra och ja, jag undrar nog hur många timmars sömn jag kommer få i natt. De lär inte bli många.

Igår hade vi ett översaskningskalas åt fammo, som fyller 80 år den här veckan. Dagen blev jätte rolig! Bowling och mat i Kronoby och sen fortsatte vi kalasa i Lepplax. Det blev en hel del god mat. Allt som allt blev dagen väldigt lyckad!

Vi får se hur det blir med bloggandet under veckan. Gissar att det inte blir så mycket, men ja, ni lär ju se. Annars så ska ni ha en bra vecka, det kommer jag förhoppningsvis också ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar