måndag 28 april 2014

Hemma efter en helt awesome vecka

Hallå, kom hem igår natt efter 1 nångång. Skippade skolan idag, skulle ändå bara haft 2 lektioner och hade en massa skolarbete ogjort. Var dessutom jättetrött och jag kände bara att jag behövde en ledig dag helt enkelt. Så jag tog en rejäl sovmorgon och när jag vaknade så fick jag äntligen äta ruisbröd och dricka kaffe, som jag längtat efter det! <3 Nu på dagen har jag gått igenom mina shoppinggrejer, länge leve Polen med sina billiga grejer!

Resan då, jo den var jätte rolig, lärde känna flera nya människor från de andra gymnasierna. Jag är väldigt nöjd att jag gjorde denna resa, helt klart ett minne för livet, till sist vill jag säga ett tack till alla som var med.
Har inte hunnit lägga in bilderna ännu så det kommer lite senare. Ha det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar