onsdag 16 april 2014

Fuerteventura 2014 (Uno)

Nu mina vänner, nu har det äntligen blivit dags för bilder från resan. Tog ganska mycket längre än vad jag hade tänkt mig, prov och en massa annat kom i vägen. Bered dig på mycket bilder! Jag kommer dela upp resan i 3 delar. så håll utkik! (Kolla även i sidobalken om det finns ett nytt inlägg, jag kanske inte publicerar alla på facebook)

Let's do this!

On our way!


Jonna och jag tog en promenad längs stranden, det blev några kilometer.









glass för 1,20/per boll, tänk om det ändå vore så här hemma


Lunch, banana-coconut smoothie i mitt hjärta!

Vad vore väl en resa utan spegelselfies?


Smygfotografen Jonna

Dett inlägg fick innehålla en massa naturbilder, jag lovar att de två andra inläggen kommer vara lite mer varierande. Och som jag skrev tidigare, håll koll utkik i sidobalken --->
Hope you liked it, byyyee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar