onsdag 2 april 2014

Doing everything else, except studying

Och provveckan har nu officiellt börjat. Trevligt. Skrev hälsaprov idag, gick därifrån med en krampande hand efter att ha skrivit 4 sidor text. Hur i hela  vida världen ska jag kunna sitta i timtal och skriva studentskrivningarna när min hand trillar av redan av ett vanligt prov?!? Det gick väl nog helt okej tror jag, bara jag skrev om rätt saker och har med allt det som behövdes. Nåja, bara att vänta på resultatet. Var även på teorilektion igår. Det börjar närma sig ett slut det också.


Denna kväll ska jag spendera på allra bästa sätt, med bästa älskling! Nej vänta, nån sån har jag ju inte, jag har en finskabok, jag menade finskaboken. Ja, kvällen skulle ju kunna spenderas på ett lite bättre sätt. Tack o lov att jag inte har det provet imorgon iaf! Har inget prov alls imorgon. Och jag har hittills försökt fötränga det genom att titta på Teen Wolf (om du inte sett det, do it!). Men nu måste jag faktiskt börja.
Men först....

GRATTIS IGEN BÄSTA ELLINOR PÅ 18-ÅRS DAGEN!!!!



Hoppas du hade en jättebra dag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar