söndag 1 mars 2015

One woman's trash is another woman's treasure

Minst sagt. Jag var med familjen på loppisrace i fredags. Och jag fyndade, så nu är jag lycklig. Vem sa att pengar inte kan köpa lycka?! Dom har nog fel...

Det här är mina fynd:

Billigt och bra med loppis. 
För övrigt så har jag i princip glömt bort vad dagar utan ett evigt studerande känns som. Mina dagar går ut på att läsa psykologi eller hälsa. Jag börjar bli lite trött på det nu. Det ska bli så skönt när allt är färdigt om ca. 3 veckor. Då får jag skita i allt som heter skola fram till 30.5. 

Jag har i princip kommit så långt som jag tänkt mig att jag skulle vara i läsningen vid det här laget. Lite efter i på vissa delar men hallå jag måste ju få ha ett normalt liv också, skulle jag bara sitta hemma och läsa så skulle jag ju bli galen på riktigt. Och det är inte så farligt mycket, jag hinner nog igeonm allt, eller jag borde nog hinna det iaf. För tillfället är det faktiskt matte jag är mest rädd och nervös inför. Jag satsar mer på att bli godkänd och då få det resultat jag får än att försöka mig på högste betyg, för let's face it, not gonna happen. Och det är jag helt okej med, blir jag godkänd i matte så är jag nöjd. Vissa kanske tycker att jag borde satsa högre men jag satsar högre på de andra, jag gör mitt bästa, mer än så kan jag faktiskt inte göra. 

Nu måste jag återgå till psykologiboken, vilket inte känns så lockande för tillfället men det är ett måste, om en och en halv vecka kan jag strunta i psykologi så keep going. Lycka till alla ni andra som också läser, vi kan nog klara det här, om andra har klarat det så kan nog vi det också.

(Jag tycker fortfarande att de borde ha vunnit, just saying)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar