lördag 7 mars 2015

Modersmålpsykologiengelskamattehälsa.....

Gokväll gott folk, för er som inte visste så är det lördagen den 7 mars. För oss abiturienter betyder det att skrivningarna börjar i övermorgon. Tänkte dela med mig av mitt schema för de närmaste två veckorna så ni vet vad som gäller och ifall uppdateringen är dålig.

Måndag 9.3. : Modersmålsessä
Onsdag 11.3 : Psykologiskrivning
Fredag 13.3. : Engelska läsförståelse (lång)
Onsdag 18.3 : Matematikskrivning (kort)
Fredag 20.3 : Hälsaskrivning
SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT........
(Lördag 21.3. : Fest/Alkohol, nu ska det firas!!!)
(Söndag 22.3. : probably a hangover...)

Ja nu vet ni hur jag har det.  Och de dagar som inte är uppskrivna kommer naturligtvis bestå av sista minuten plugg. Vet ni hur skönt det ska bli att få sluta plugga. THERE ARE NO WORDS! Som kan beskriva hur skönt det ska bli.

I tisdags var jag för övrigt och skrev ett hygienkompetenstest och igår fick jag resultatet, jag blev godkänd! Så nu är iaf det ur fixat. I torsdags skrev jag mattepreliminären, det gick väl sådär okej, nu vet jag iaf vad jag måste öva på inför de riktiga skrivningarna, vilket är bra. Efter det blev det en sväng till stan på pizza med pappa och Julia. Mina duktiga kusiner har öppnat pizzerian Mr. Bank. Jättegoda pizzor så jag rekommenderar definitivt att ni ska ta er en sväng dit när ni blir sugna på pizza.


Jag hade ingen nyare bild att slänga in och så,det fick bli en från förra veckan, och så ville jag visa nya favvotröjan (Tack faster för den!) och ni får ursäkta egoboosten men jag hade en väldigt bra hårdag den dagen så liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar