tisdag 17 mars 2015

Trött, på allt

Okej nu börjar det hända saker här hörni folket. 3/5 prov skrivna och skriver det fjärde imorgon. Matematik. Behöver jag säga mer. (Knappast).
Vad har hänt sen sist? Jo jag fick hoppa in och hjälpa till vid Mr. Bank i lördags. Sen har jag också hunnit med några powerwalks i det otroligt vackra, soliga (och varma) vädret, det enda som stört mig har varit att min gps mittiallt har slutat fungera på telefonen på vissa appar så t.ex. min träningsapp som räknar km o rutten och sånt har inte fungerat. Små detaljer i jämförelse med vad som händer i resten av världen, jo tack jag vet men det är fortfarande irriterande. 
Vad kommer hända resten av veckan? Imorgon skriver jag ju matte och efter det och på torsdag så ska jag plugga in hälsa. På fredag efter att jag skrivit den allra sista skrivningen (HALLELUJA MOMENT!!!) ska jag jobba och på lördag ska jag festa. Söndagen tror jag vi stryker ur kalendern....
Nejmen det börjar få ett slut gott folk. Och som jag längtar!!


Det är frågan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar