torsdag 12 mars 2015

Det går framåt

2/5 prov skrivna nu. Psykologin som jag skrev igår gick bra, jag var väldigt nöjd med frågorna och hoppas bara att de tycker jag har skrivit tillräckligt "djupt". Imorgon är det engelskaskrivning, är inte så värst nervös inför det, engelska kan jag men är bara nervös över att det ska vara jättedåliga uppsatsrubriker och helt sjukt idiotiska frågor till textförståelserna. Men så där annars så känns det bra. Jag kanske nog kan överleva det här trots allt.

På tal om att överleva, jag överlevde denna dag. Jag fick fara som "testinhoppare" eller vad man nu ska kalla det till Mr. Bank (pizzerian), så idag har jag jobbat. Det var riktigt roligt och jag trivdes bra där, Så möjligheten finns att ni kanske kommer se mig där nångång nu som då när de behöver extra hjälp. Hursomhelst så är det ju stället ni ska fara till nästa gång ni är sugna på pizza ;) Vadå reklam?

En av de låtarna som går på repeat när jag tar pauser i studerandet (vilket betyder att den spelas ganska ofta)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar