torsdag 19 mars 2015

I will survive

We are down to the last one, the final test. Hälsokunskap som jag skriver om imorgon. Det känns bra att redan ha ett okej vitsord i det från förr som jag får ifall morgondagens prov är jättesvårt och det går totalt åt skogen. Vet ni vad jag insåg för några timmar sedan. DET HÄR ÄR DEN ALLRA SISTA DAGEN JAG BEHÖVER LÄSA. Det krävdes extra stora bokstäver för det är ju helt amazing. Jag har snart tagit mig igenom dessa 5 veckor. Heja oss, heja mig, I deserve a drink.
Hur gick matte kanske ni undrar?
HAH
Nästa fråga tack...

Äh vi får se sen, svårt att veta nu, godkänd är jag nog men vad jag får det får vi bara vänta på. Nu ska jag plugga jag fortsätta banka in allt som har med hälsa att göra i hjärnan och hoppas på ett relativt enkelt prov så jag skulle få ett högre vitsord. Lyckostar ni som redan är färdiga med era skrivningar. Som Ida t.ex. jag hatar dig, eller iaf fram till imorgon när jag också är klar.
 
Bara tänk er vad rik jag skulle kunna vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar