måndag 9 mars 2015

Oh look, there goes my grades...

Hellweek nummer 1 har börjat och jag har nu skrivit 1/5 prov. Modersmålsessän som jag skrev gick helt okej/bra tyckte jag...
...ända tills jag med stor fasa för ca. 1 h sedan insåg min gigantiska miss.

JAG GLÖMDE FLYTTA RUBRIKEN FRÅN KLOTTPAPPRET TILL DEN SLUTGILTIGA ESSÄN!!!!

HUR kan man vara så klumpig och blind? Jag läste igenom det jag skrivit två varv och jag märkte aldrig att jag inte skrivit in rubriken. Tack o lov så skrev jag iaf in uppgiftsnummern men fortfarande VILKEN JÄVLA MISS!
Ord kan inte beskriva hur arg jag är på mig själv. Det är så inte likt mig, nerverna gjorde mig blind eller nåt sånt, jag vet inte, men hur som helst. Jag kan inte göra något åt det och jag får bara acceptera det faktum att jaha, där rök några viktiga poäng. Jag har aldrig tidigare glömt något sådant men förstås, när det gäller som mest, då, då ska man göra bort sig. Döm o skratta åt mig hur mycket ni vill men det kan hända vem som helst. Nobody's perfect som Hannah Montana sa en gång i tiden.


Ungefär såhär såg jag ut när jag insåg vad jag gjort, eller snarare vad jag inte gjort.
Någon som har en en stor spade att låna ut så jag kan gräva ner mig för att undvika fler missar?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar