tisdag 27 januari 2015

Vänta va?

Textkompetens i modersmål nästa torsdag, 5.2, alltså om 9 dagar. Nej men det kan ju bara inte stämma. Fast jo det gör det. Hur i helvete kan januari ta slut denna vecka??? Och att det bara är 16 dagar till penkkis är ju också sjukt. Men jo tagga studentskrivningar (*börjar gråta hysteriskt inombords*)!!

Ungefär 

Vad gör jag på dagarna när jag inte bloggar då. Jag läser psykologi och däremellan skjuter jag upp det jag borde göra o kollar nån serie, jag tränar yoga, jag umgås med vänner och öm, äter, sover och skola. Typ det. Varje dag. Intressant och händelserikt må jag säga. 
Jag längtar också till varmare tider när jag slipper stiga upp tidigare för att gå ut i kylan och sätta i motorvärmaren och borsta av bilen. Sånt är verkligen underskattat. Det är ju extremt jobbigt, usch, jag är definitivt inte en vinter-människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar